fredag 31 juli 2009

Rolig dag


Mystik bild på Ninas mun?
Idag så har det varit en Rolig dag.
Ääh, det började med att jag ringde nina efter jag
ätit frukost och så runt lunchtiden och jag kom över
till hon och Alexandra och Niki kom och ville vara med oss.
Dom älskar oss så mycket. Mhm. Haha.
Närå, men vi gjorde en dans till Crazy loop. Den vart rolig
och enkel, (även om vi glömde bort lite dansteg här och där.)

Och sedan så for vi hem till mig. Eller inte på direkten, för vi
letade pant i konteinerna. Stavade jag rätt?
Iallafall, vi hittade MASSA pant, jag är fan stolt på hur mycket
vi tjänade idag. Allt var som folk hade slängt. 58 KRONOR!!
Fyfan vad glada vi var! Och såklart så använde vi upp pengarna
bra och snällt, två drickor och ett glasspack.
Sedan så kom vi hem till mig och jag gjorde små plättar som vart
jätte goda faktiskt, för jag trodde de skulle bli as äckliga men jag hade
fel tur nog. :)
Efter att ha ätit så babblade Nina om att hon ville basta, och så blev
det. Och i bikini gick vi ut och
sprutade iskallt vatten på oss. Härligt var det.
Efter att varit kall så var det skönt med lite bastu va?

SKÅL


Vi drack dricka från mina söta Skål-muggar.
Och senare så sminkade vi Alexandra och Niki och Alex som
jag nu kallar henne såg mycket vackrare och framförallt
ÄLDRE ut. (:
Det var kvällen alltså. Fett kul.

Häftig bild på lite översvämmande dricka?


Det var denna dag, men nu måste jag sova.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar