torsdag 30 juli 2009

Eld

Jag kunde inte sova över hos Nina igår så jag gick hem.
Och när jag gick förbi en ladugård så såg jag 4 så söta
kattungar som typ kanske var en månad gamla eller nått?
Eller jag vet inte, men dom var så och söta.

Det tråkigaste av det är att dom är ute på vägen.
Och dom är så små, vad kan hända? ... :(
Åh, vad jag saknar tillbax till när katterna var små och
urgulliga. Dom är gulliga nu också, men det finns
inget sötare än nyfödda kattungar.

Varjefall, efter jag kommit hem så såg jag att
pappa eldade där nere, så jag gick ner med kameran.
Och hade lite tråkigt så jag fotade elden och pappa också,
även om det var lite svårt att få till en bra bild så fick vi
några bra igentligen.

Vill ni något coolt??
Titta skarpt in på bilden nedanför mig.
Visst är det fågel du skådar? ...


Lila eld


Pappa filmade en skitsnygg låga typ men vi fick
den tyvärr inte på bild:( R.I.P


Jag vill bara tillägga att Blogger har mycket dåligare
mgapixel så varken filmen eller bilderna ser så dåliga
ut. Dom är bättre på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar