onsdag 22 juli 2009














Godmorgon!
Denna natt har jag sovit djupt. Inte vaknat en endaste gång.
Jag brukar vanligtvis vakna kanske 3-4 ggr per natt. Men jag somnar om såklart.
Som vanligt så sprang jag ut barfota med kameran i handen och beredd på fota kissemissarna.
Efter det så tryckte jag på datorn och nu är jag här :)

Jag hade en väääääääääääldigt konstig dröm inatt. Så här var den :
Jag for till en gigantiskt hus och direkt då jag kom skulle vi alla sova.
Men jag kunde inte, så jag gick in till ett stort sovrum och där låg en pappa
en mamma och mellan dem Kissie!
- Det är min första natt här... gå och lägg dig! sa hon.
- Amen, jag kan väl sova på en matta! mhm! jag gick ut och satte mig på sängen
och sedan la jag mig och somnade.
Nästa morgon så fick jag och kissie ett tillfälle att prata och hon frågade om jag ville träffa
amir och så. Jag sa självklart!
- Känner du Krilleboii? frågade jag henne. Hon nickade.
Vi gick in till hennes bil och hon satte sig framför ratten och tryckte på några knappar och
sedan så satte hon sig bredvid mig, där bak!
- Vad är detta för bil?! frågade jag henne.
- Nån konstig svarade hon.
Vi körde till ett torg och satte och där. Men jag tog en cykel och började cykla så
hennes mamma kom med en bil och dom körde ifrån mig. Sen så kom mamma och hämtade mig.
HAHAHA, JAG SOM VILLE TRÄFFA AMIR!

Ärligt talat, Kissie verkade AS schysst. Läskigt men sant.

Ska dra till granö på loppis med mamma och Helena.
Hare gött sålänge!
CYA

1 kommentar:

  1. och vem har träffat hennepå riktigt? ;) haha as stolt..

    SvaraRadera